آیت الله جوادی آملی: جریان عاشورا یک مکتب عمیق علمی است
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





استاد برجسته حوزه تاکید کرد: برای برطرف‌کردن آسیب‌های مجالس و محافل عزاداری، می‌بایست در طول سال با مسئولان و دست اندرکاران هیئت‌های مذهبی ارتباط داشته و با مشارکت خود آنها جلسات و برنامه‌های توجیهی برگزار کرده تا آسیب‌های عزادای با استقبال و موافقت مسئولان هیئت‌های مذهبی کاهش یابد.

آیت‌الله جوادی آملی در پایان از فعالیت‌های انجام شده در راستای ساماندهی هیئت‌های مذهبی که منجر به کاهش آسیب‌های عزاداری شده است قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام عباس اسکندری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از وضعیت محافل و مجالس عزاداری در قم ارائه کرد و ضمن تشریح نقاط ضعف و قوت این مجالس، از آیت‌الله جوادی آملی درخواست کرد که توصیه لازم به فضلا و مبلغان داشته باشند تا در سخنان خود بیشتر به تعمیق بخشی واقعه عاشورا بپردازند، به گونه‌ای که منبرها و سخنرانی‌ها منجر به ارتقای سطح فکری و فرهنگی مردم باشد و به صورت عمیق به تحلیل واقعه عاشورا بپردازند و از بیان مطالب غیرمستند پرهیز کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که با توصیه مراجع عظام تقلید و علمای اعلام، مبلغان علاوه بر پرداختن محتوایی عزاداری‌ها نسبت به مباحث تربیتی نسل جوان و نوجوان اهتمام بیشتری داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, ] [ 22:27 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 382
بازدید کل : 83575
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا